GÜLER YÜZ VE ÇÖZÜMÜN ADRESİ!
ALO BEYAZ MASA:

Halktan gelen talepleri acilen çözmek için Belediyemiz bünyesinde faaliyetini sürdüren hizmet birimi bundan böyle “Beyaz Masa” olarak adlandırılmıştır. Beyaz Masa vatandaş memnuniyeti prensibi ile çalışmayı hedefliyor. Alo 515 82 00 Beyaz  Masa , hattına yapılan ve beyazmasa@kozan.bel.tr e-mail adresine yapılan başvurular anında değerlendirilerek, başvuru sahiplerine en geç 3 gün içerisinde olumlu ya da olumsuz yanıt vermeye devam edecektir. Belediyemiz hizmet binası girişinde bulunan Beyaz Masa, belediyemizde iş ve işlemleri olan vatandaşların ilk uğrak yeridir.

"İletişim"
Alo Beyaz Masa: 0322 515 8200
E-mail: beyazmasa@kozan.bel.tr

BEYAZ MASA RAPORU

KURULUŞ:

Vatandaşların dilek, istek, şikayet ve önerilerini bilgisayara kayıt ederek, süratle çözüme kavuşturulması için birimler arası koordinasyonu sağlayan, vatandaşları hizmet esnasında ağırlayan ön büro bundan böyle BEYAZ MASA olarak adlandırılmaktadır.   
Kozan'ın güzel insanına hizmetin en kalitelisini sunma gayesiyle Belediye ve kamu kuruluşları ile ilgili sorunlarını kısa sürede çözmek üzere kurulan Beyaz Masa sınırsız hizmet anlayışı içinde halkımızın sorunlarına çare bulmaya devam edecek.    

AMACI:

Beyaz  Masa, günümüz hayat şartlarında zamanın değerini bilen yönetim anlayışı ile halkın dilek, istek ve şikayetlerinin kısa sürede ilgili mercilere ulaşmasında köprü vazifesi görür.

Amacı, vatandaşı bürokrasi ile uğraştırmadan, hizmeti ayağına götürmek, zaman kaybetmeden problemlerini ve isteklerini en yetkili kimselere ulaştırarak çözüme kavuşturmaktır.

Beyaz Masa, Belediyemizi direkt olarak ilgilendirmeyen konularda dahi problemin çözülmesi konusunda yol göstermeye çalışacaktır.  

İŞLEYİŞİ:

Beyaz  Masaya Nasıl Başvurulur?

Kozanlı vatandaşlarımız Beyaz Masaya şahsen büroya gelip yüz yüze görüşerek, telefonla arayarak, telesekreter hattına mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde bile sesli mesaj bırakarak, internet üzerinden kozan.bel.tr. adresinden sanal şubemize başvuru yaparak ulaşabilir, dilek, istek, öneri ve şikâyetlerini bildirebilirler.

Başvurular Nasıl Değerlendirilir?

Beyaz Masaya gelen başvuru içeriğine göre değerlendirmeye alınıp, ilgili birime yönlendirilir. Gelen talebin durumuna göre sınıflandırma yapılıp, işin işleyişi ve olabilirliği vatandaşlarımızla paylaşılır.

Gelen ileti takip edilir mi yoksa sadece alınıp değerlendirilir mi?

Vatandaşlarımızdan gelen ve ilgili yerlere iletilen dilek, istek, şikayet ve öneriler sonuçlanıncaya kadar Beyaz Masa ekibinin takibi altındadır.

Gelen talep belli bir plan dâhilinde değerlendirilmeye alınarak, çözümlenmesi için ilgili birimle yapılan işbirliği neticesi talep sahibi vatandaşımıza dilediği bir yoldan bildirilir.

Yani Beyaz Masa iletişimin en makbulü olan çift yönlü biçimini kullanır.   

YETKİ VE SORUMLULUKLARI:

Beyaz Masa'ya yapılan her başvuru, bir çözümün başlangıcıdır.

Beyaz Masa kendisine ulaştırılan sorunları hem ilgili birimlere ulaştırma, hem de çözülmesini sağlamak üzere takip etme görevini üstlenmekte, sonucu hakkında vatandaşımıza bilgi vermekle yükümlüdür. Beyaz Masa başvuru üzerine işlemi sınıflar ve ilgili birimi arayarak şikayet-istek ya da öneriyi bildirir. İlgili birim gerekli bilgileri alarak çalışmalara başlar. Problem incelenir ve çözüm yolları en geç 48 saat içinde Beyaz Masa'ya aktarılır.

Son aşamada Beyaz Masa vatandaşı arayarak sonuç hakkında bilgi verir.

BEYAZ MASA